Fittstim - del två

Idag förstår jag kritiken mot Belinda Olssons program. Jag avskyr när folk tar på sig offerkoftan, oavsett om det är män eller kvinnor. Det är inte synd om männen. Det är inte synd om Pär Ström. Det är verkligen inte synd om Ulf Brunnberg. Det är ju fantastiskt att män vill vara pappalediga och det är underbart att fler kvinnor söker sig till yrket som brandsoldat. 
 
Jag tror att männen mår alldeles utmärkt. Däremot ska man inte hata män. Män är för det mesta underbara. Precis som de allra flesta kvinnor är underbara. Men jag håller inte med Belinda idag. 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag var på den pubkväll som Pär Ström anordnade och där den feministiska mobben dök upp. Jag kan med gott samvete säga att det inte var trevligt alls. De var mycket aggressiva och delade upp sig runt borden och idiotförklarade oss alla. Teckningar delades ut med en delad penis m m.
I täten var Marias Sveland och Mian Lodalen. Att Maria Sveland sen skrev en bok om det hat hon fick utstå kan väl bara kallas dubbelmoral.

Svar: Nej det förstår jag att det inte var. Men som jag skrev så tycker jag inte om när någon tar på sig offerkoftan, vare sig det är män eller kvinnor. Det var det jag menade med att jag inte tycker synd om Per Ström. Men jag tycker det är fel sätt av feministerna att bemöta det på, ingen ska behöva bli hotad och känna obehag bara för att de uttrycker sina åsikter. Det finns alltid två sidor av samma mynt, något som jag upplever att många glömmer bort.
Maria

2014-01-31 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0