Nytt inlägg, nytt försök!

Det här med att starta igång bloggen igen gick ju sådär. Egentligen visste jag precis hur det skulle gå för så är det med de flesta projekt jag gör.
 
  • Jag skulle börja sticka, har kommit ungefär 5 cm.
  • Jag skulle börja med decoupage, har gjort en pärm och ett glas (på prov).
  • Jag har hållit på med en tavla nu i flera månader, får aldrig tummen ur att göra klart den!

Så jag blev inte särskilt förvånad över mig själv när blogginläggen började sina. Sedan är det ju så att vi har fått tillökning i familjen. En liten borderterrier vid namn Foxie flyttade in hos oss för nio veckor sedan. Hon växer så det knakar och det är fullt ös mest hela tiden. Så det är inte så konstigt kanske att alla mina projekt har hamnat lite vid sidan om. Har man en liten bebis så finns det inte mycket tid till annat! Men nu var det alltså dags igen. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0